ראש עיריית לוד יאיר רביבו: “חוזרים למצב היערכות אדום – יש להגביר מוכנות לתגובה”
בעקבות תקיפת ארה״ב וההשלכות האפשריות, עודכן הלילה כי מדיניות ההתגוננות חוזרת למצב 4 – פעילות מוגבלת. הערכת מצב תתקיים במהלך הבוקר לבחינת ההשלכות האופרטיביות.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בשעה 04:00 לפנות בוקר (יום ראשון), הפיץ ראש עיריית לוד, עו״ד יאיר רביבו, הודעה לתושבים בעקבות תקיפת ארצות הברית והאפשרות לתגובה מצד גורמים עוינים.
לדבריו, מדיניות ההתגוננות חוזרת למצב 4 – מצב אדום, שמשמעותו פעילות מוגבלת במשק. על פי התרשים שפורסם ע”י פיקוד העורף, מדובר בסגירת מקומות עבודה שאינם חיוניים, ביטול פעילות חינוכית ואיסור התקהלות.
רביבו הדגיש כי במהלך הבוקר תתקיים הערכת מצב כדי לדון במשמעויות האופרטיביות הנגזרות מהמצב, וקרא לתושבים להגביר מוכנות.
בסיום דבריו, הביע הערכה לנשיא לשעבר דונלד טראמפ, וציין:
“יישר כוח לדונאלד טראמפ על ההחלטה החשובה. בע״ה נעשה ונצליח
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


