שירות חדש בעיריית לוד: שובר ארנונה יגיע לתושב בוואטצפ
תושבי לוד, כדאי שתכירו את האופציה החדשה שייצרה עבורכם מחלקת הכנסות וארנונה בעיריית לוד – קבלת שובר/חשבון חודשי או דו-חודשי ישירות אל חשבון הוואטצפ האישי שלכם, במקום במכתב פיזי אל תיבת הדואר בביתכם – כפי שנשלח שנים רבות.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: מתקדמים לשובר חכם - חשבון ארנונה בלוד – לוואטצפ
פיצ'ר חדש זה מגיע בנוסף לשירות הטכנולוגי והזמין 24/7 שכבר קיים במחלקה, בו ניתן לקבל מענה מהיר על כל הנושאים הנדרשים, כגון: טפסים דיגיטליים, ביצוע תשלומים, בירורים אישיים, זימון תורים ועוד.
"השירות זמין לכל תושב במספר 050-976-2008 בכל שעות היממה", אומרת מנהלת המחלקה – רקפת סלע פרץ. "כעת חידשנו עבור התושבים – וישנה האופציה לקבל את שובר הארנונה דיגיטלית אל הנייד באמצעות חשבון בוואטצפ".
מתקדמים לשובר חכם - חשבון ארנונה בלוד – לוואטצפ
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


