החלה ההרשמה לצהרוני ‘ניצנים’ בלוד לשנת הלימודים תשפ”ו!
עיריית לוד מזמינה את ההורים להבטיח את מקומם בצהרוני גני הילדים ובתי הספר. ההרשמה החלה – כל הפרטים בפנים.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
עיריית לוד פתחה את הרישום לצהרוני ‘ניצנים’ לשנת הלימודים תשפ”ו (2025–2026), בגני הילדים ובבתי הספר בעיר. הצהרונים מעניקים מענה חינוכי, חם ובטוח לילדים – לצד שקט נפשי להורים.
ההרשמה מתבצעת דרך אתר הרישום העירוני, בקישור:
https://www.lod.muni.il/he/257/
לתושבי שכונת נופי בן שמן בלבד – ההרשמה תיפתח היום בשעה 16:00, בקישור ייעודי:
https://pay.sumit.co.il/jwqe7/gjyc1t/
לתשומת לב ההורים:
הורים שיש להם חוב משנים קודמות, לא יוכלו להשלים את הרישום עד להסדרת החוב במלואו.
מעוניינים לשלם במזומן?
ניתן להגיע למחלקת הארנונה ברחוב בר כוכבא 2 (בניין העירייה, קומת כניסה) בימים ב’-ד’ בשעות 9:00–14:00.
לשירות לקוחות: 058-5511320
מה כולל הצהרון?
ארוחת צהריים חמה ומזינה
פעילויות חינוכיות והעשרה
צוות מקצועי, חם ומסור
אל תחכו לרגע האחרון – הבטיחו את מקומכם!
דברי ראש העיר יאיר רביבו: “כמדי שנה, אנו דואגים לתת לילדי לוד את הטוב ביותר גם בשעות הצהריים – עם צוותים איכותיים, תכנים מעשירים ואוכל חם ובריא. אני מזמין את ההורים להירשם בהקדם וליהנות ממסגרת חינוכית מצוינת לילדיהם.”
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה

