ביום הכי חם: מים קרים, ארטיקים ויום מקוצר לעובדי הניקיון והגינון בלוד
עשרות עובדי הניקיון והגינון של עיריית לוד קיבלו הודעה בתחילת שבוע שעבר, כי ביום ראשון ה-27 ביולי 2025, היום שעפ"י התחזית – יהיה הכי לוהט בעונת הקיץ 2025, הם יסיימו את יום עבודתם במרחב הציבורי בשעה 12:00, במקום כמה שעות לאחר מכן.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: רביבו יוצא לשטח ביום החם בקיץ 2025
עשרות עובדי הניקיון והגינון של עיריית לוד קיבלו הודעה בתחילת שבוע שעבר, כי ביום ראשון ה-27 ביולי 2025, היום שעפ"י התחזית – יהיה הכי לוהט בעונת הקיץ 2025, הם יסיימו את יום עבודתם במרחב הציבורי בשעה 12:00, במקום כמה שעות לאחר מכן.
הוראה זו מגיעה מידי שנה מראש העיר – עו"ד יאיר רביבו שאף יוצא אישית לחלק לעובדים ארטיקים ובקבוקי מים קרים. "חשוב לי לתת להם הרגשה שרואים אותם", מציין רביבו. "הם מסורים לעיר ולתושבים, דואגים שתהיה לנו עיר נקייה – ובשיא החום, מותר לשחרר אותם מוקדם לביתם".
בקבוק מים וארטיק קר. המפגש של ראש העיר ועובדי הניקיון
יום מקוצר לעשרות עובדי העירייה במרחב הציבורי
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


