צ’יירס, ‘לחיים’! - לוד חגגה ט״ו באב
לוד חגגה ט״ו באב עם בימות פיס, בירות, יין ואביתר בנאי
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
כהצדעה למילואמניקים ולוחמים, ובתפילה להשבת החטופים, אלפי תושבי לוד והסביבה התכנסו בערב יום חמישי לחגיגת קיץ יוצאת דופן. על המדשאות, תחת תאורה קסומה וברוח של אחדות, נהנו המשתתפים ממבחר בירות ויינות איכותיים מהארץ ומהעולם, מטעמי פודטראק חלביים ובשריים, ומוזיקה חיה שהגיעה לשיא בהופעת הענק של אביתר בנאי והלהקה.
ראש העיר יאיר רביבו השתתף בחגיגה, הרים כוסית עם התושבים, ואמר: “האירועים שלנו הם לא רק חגיגה של תרבות, אלא גם חיזוק הרוח והלב של כולנו. תודה לכל מי שהגיע, חג ט״ו באב שמח ולחיים!”
האירוע התקיים ביוזמת עיריית לוד, בחסות בימות פיס, ומהווה רק חימום לאירועי סוף אוגוסט הגדולים שצפויים בשדרות ירושלים.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


