היום לראשונה ייפתח נתיב התחבורה הציבורית הראשון בלוד
היום ה-15 באוגוסט 2025 ייפתח לראשונה נתיב תחבורה הציבורית הראשון בלוד, לאחר עבודה רבה ומורכבת בשיתוף פעולה של גורמים רבים, כאשר הקו שייחנך הינו – מגשר כביש 44 בצומת חברת חשמל ועד לצומת בן חקון (בסמוך לתחנת הרכבת החדשה).
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
מבט אווירי לפרויקט העצום מהיר לעיר בלוד. פותחים את המקטע הראשון באוגוסט 2025
עבודות אלו נעשו במסגרת פרויקט הרשת המטרופולינית-מהיר לעיר, בכדי שלתושב יהיה תחבורה ציבורית מהירה, יעילה ונוחה בשעות היממה. בימים אלו עובדי הקבלן עמלים על סיום של פיתוח וגינון וכן חיבור תחנות האוטובוסים לרשת החשמל.
התושבים נדרשים לשים לב: אסורה הכניסה והנסיעה לרכב פרטי (לרבות מוניות ומשאיות) בכל ימות השבוע, בשעות היום והלילה, בנתיב התחבורה הציבורית לשני הכיוונים במקטע הנ"ל. יחד עם זאת, הולכי הרגל נדרשים לשים לב לחציית הכביש, כאשר המבט טרם המעבר במעבר חצייה – צריך להיות ל-2 הצדדים ולהבטיח את הצעידה בבטחה.
העבודות שנעשו, כללו: חידוש תשתיות, פיתוח נופי והצבת ריהוט רחוב חדש, סלילה של 2.8 ק"מ נתיבי תחבורה שמאליים בשני כיווני הנסיעה, חידוש מרחב ציבורי – לרבות, אספלט, מדרכות ותאורה, הצבת 23 תחנות אוטובוס חדשות ומתקדמות, סלילת 700 מטר שביל אופניים דו-כיווני.
איור של נתיב התחבורה הציבורי – מגשר כביש 44 ועד בן חקון
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


