יותר ממיליון ₪ הושקעו בפארק וגינת המשחקים שנחנכו בשכונת כרם התפוחים בלוד
בטקס צנוע ומכובד נחנך פארק וגינת משחקים בכניסה לשכונת כרם התפוחים בלוד, בהשתתפות תושבי השכונה מהמגזר הערבי וילדיהם, שנהנו מהצגה, הפעלות ופעילויות.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
מעל מיליון שקל הושקעו בפיתוח והקמת המדשאות והמשחקים
את המעמד כיבדו בהשתתפותם: ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו ומנכ"לית 'כלכלית לוד' – שירן בוקרה-ג'רבי, שיחד עם מכובדי השכונה ונציגי העירייה גזרו את הלוט בכניסה לפארק המשחקים.
עוד נכחו: פידאא חנאחנה – סמנכ"ל רשת המתנ"סים בלוד, הנדי באסל – מנהלת מתנ"ס שיקגו ומוחסיין סלימאן – מנהל רובע שכונות ערביות בלוד.
מדשאות לרווחת הציבור וליופי במרחב הציבורי
"השקענו בהקמת הפארק והגינה מעל מיליון ₪", אמר ראש העיר למשתתפי הטקס, וביקש: "בואו נשמור יחדיו על המתקנים והמדשאות שיהוו לנו מקום מנוחה להורים, בילוי לילדים ויופי למרחב הציבורי". ראש העיר בירך את הילדים ואיחל להם שיזכו לשחק במתקנים החדשים והמושקעים בשקט ובבטחה.
הפעלות ופעילויות. ספריי שלג על הילדים בטקס חנוכת גינת המשחקים
גוזרים את הלוט וחונכים את פארק המשחקים החדש
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


