ראש עיריית לוד קורא לתושבים: בואו נחזק את הקניון שלנו, קניון לוד סנטר!
ראש עיריית לוד פנה הערב לתושבי העיר וביקש מהם לתת זריקת עידוד ל”קניון לוד סנטר” – הקניון היחיד בעיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
ראש עיריית לוד, עו"ד יאיר רביבו, פנה הערב לתושבי העיר וביקש מהם לתת זריקת עידוד ל”קניון לוד סנטר” – הקניון היחיד בעיר. בדבריו אמר: “תושבי לוד היקרים, ערב החגים אני מזמין אתכם להגיע ולקנות בקניון לוד סנטר. זה הקניון שלנו – יש בו חנויות רבות, מבצעים, הטבות והמון דברים טובים שלא תרצו לפספס.
אני עצמי מתכוון לתת דוגמה אישית ולעשות שם את קניות החג שלי. אבל אם אנחנו, הלודאים, לא נבוא ונחזק את הקניון שלנו – אז מי כן יבוא?
בואו נעודד, נחזק את העסקים המקומיים, ונראה שכולנו ביחד יודעים לתמוך בעיר שלנו. שתהיה שנה טובה ומתוקה לכולכם”.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה

