עיריית לוד ביצעה ריסוס והדברה נגד מכת חולדות, עכברים ומקקים
עיריית לוד ביצעה השבוע ריסוס והדברה במרכז העיר לאור מכת חולדות, עכברים ומקקים
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
עובדי העירייה עברו בניין בניין והדבירו
עיריית לוד ביצעה השבוע ריסוס והדברה במרכז העיר לאור מכת חולדות, עכברים ומקקים וכן לאור בקשות התושבים על בעלי החיים אשר נכנסים אל בנייני ודירות המגורים ומפרים את שלוות ואיכות החיים.
הפעולה היזומה והמקיפה לטיפול במכת העכברים, החולדות והמקקים התבצעה בגוש הכולל את הרחובות יוברט המפרי, דוד המלך (מהצומת עם רחוב הנשיא ועד ליוברט המפרי), רבי עקיבא וכל הרחובות הפנימיים באזור.
הפעולה כוללת טיפול יסודי בכל מוקדי ההתרבות האפשריים - פתיחת פתחי ביוב, תעלות ניקוז, סדקים במבנים ובמוקדים נסתרים נוספים. "אנו הופכים כל אבן כדי לוודא טיפול מלא ויעיל במפגע", מסר ניסים רז – מנהל אגף שפ"ע.
הדברה בפתחי הביובים בסמוך לבנייני המגורים בלוד
גם בחצרות של התושבים התבצעה ההדברה
רעל לתמותת החולדות והעכברים בבורות הניקוז
מודעות אחרי ההדברה - למניעת נגיעה ברעלים
נעשתה עבודה יסודית ומקיפה למיגור מכת החולדות והעכברים
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה

