היום בשעה 17:00, לוד כותבת פרק חדש – ואנחנו גאים ללוות את העיר בשעתה הגדולה.
היום, יום שני, 17.11.25, יגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו ללוד לרגל טקס חגיגי ומשמעותי במיוחד: חתימת הסכם הגג השני של העיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
מדובר באחד המהלכים הגדולים והמשפיעים ביותר על עתידה של לוד, שיקבע את המשך תנופת הפיתוח, הבנייה והצמיחה לשנים הקרובות. הטקס יתקיים בהיכל התרבות על שם מקסים לוי, אולם בשל הביקוש העצום וריבוי התושבים שביקשו לקחת חלק ביום ההיסטורי הזה – המקום קטן מלהכיל את כולם. כדי לאפשר לכלל התושבים להיות שותפים לרגע החשוב, העירייה פרסה שידור חי מלא של האירוע, שיימשך כשעה.
ראש העיר, יאיר רביבו, מסר לתושבים: “תושבים יקרים, היכל התרבות קטן מלהכיל את כל האלפים שרצו לשמוח איתנו ביום חגנו,
ולכן יהיה שידור ישיר ומלא של כל האירוע שייערך כשעה. היכנסו לקישור בשעה 17:00.
בהצלחה בע”ה!
שלכם, יאיר רביבו – ראש העיר”
לצפייה בשידור החי החל מהשעה 17:00:
https://www.facebook.com/share/p/1ALJtoBPex/
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


