היום בלוד: הצגת היחיד “שתי זוגות נעליים” במתנ”ס גני אביב במסגרת חודש המאבק באלימות נגד נשים
הערב תתקיים במתנ״ס גני אביב ההצגה “שתי זוגות נעליים” בכיכובה של מיכל צוקרמן, העוסקת בזוגיות רעילה ואלימות רגשית. הציבור מוזמן לרכוש כרטיסים ולהצטרף למאבק החשוב.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
אוה אהרונוף
הערב תתקיים במתנ”ס גני אביב הצגת היחיד “שתי זוגות נעליים”, בכיכובה של השחקנית מיכל צוקרמן ובבימויה של אסתי זקהיים. ההצגה עוסקת במציאות הכואבת של קשר זוגי רעיל, מניפולציות רגשיות, גזלייטינג ואלימות מילולית — ומצליחה לשלב רגעי הומור לצד עומק רגשי גדול.
ההצגה מביאה אל קדמת הבמה את חוויותיהן של נשים רבות, מתוך רצון להגביר מודעות, לשבור שתיקה ולעורר שיח חיוני שיכול להציל חיים. זוהי הזדמנות עבור נשות לוד וכלל תושבי העיר לקחת חלק בערב משמעותי שמטרתו להעלות מודעות ולעודד שינוי.
האירוע יתקיים היום, יום ראשון, 30.11.25. ההתכנסות תחל בשעה 18:30 עם קפה ועוגה, ובשעה 19:00 תחל ההצגה.
עלות הכרטיס: 15 ש״ח בלבד, וניתן לרכוש באמצעות הלינק המצורף.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
ניצחון חשוב ללוד ולראש העיר יאיר רביבו: ועדת הבחירות דחתה את העתירה נגד סרטון קידום העיר
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה


