עיריית לוד ממשיכה לשדרג את מרכז העיר הוותיק בכבישים ותשתיות חדשים
עיריית לוד מנצלת את עונת המעבר בין שלהי הקיץ לגשמי החורף
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: סלילת כבישים ופיתוח תשתיות ברחובות העיר הוותיקה בלוד
עיריית לוד מנצלת את עונת המעבר בין שלהי הקיץ לגשמי החורף - וממשיכה לסלול ולחדש את מרכז העיר הוותיק ברחובות דוד המלך, יוספטל, הנרייטה סולד, מרזוק, חניית הקניון, שפירא, גולומב ועוד, כאשר כל אלו עברו שדרוג וחידוש.
ראש העיר לוד , עו"ד יאיר רביבו: "תושבי השכונות הוותיקות - תתחדשו ובעזרת השם המנופים והמגדלים יתווספו בקרוב!". ראש העיר הוסיף: "אנו מתנצלים על אי הנוחות בביצוע העבודות במספר מוקדים בו זמנית, אבל אין לנו זמן לבצע בטור, חייבים לחדש את לוד האהובה במקביל".
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה


