עיריית לוד וגורמי החירום וההצלה תרגלו דליפת חומרים מסוכנים
עיריית לוד בשיתוף פעולה עם תחנת כיבוי אש איילון, משטרת ישראל תחנת לוד ותחנת מד"א לוד קיימו באצטדיון העירוני תרגיל נרחב של דליפת חומרים מסוכנים.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
ראש העיר לוד סוקר את התרגיל עם מנהל אגף ביטחון אלי דיין
ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, הגיע לסקור מקרוב את התרגיל וביצועיו, לברר נושאים חשובים לביטחון תושבי העיר ולייעץ מניסיונו והיכרותו עם העיר.
התרגיל כלל תרחישי פיזור חומרים מסוכנים שעלולים לסכן את תושבי שכונות העיר. כוחות הכיבוי, אגף הביטחון בעירייה יחד עם תאגיד המים ומחלקת הגנת הסביבה בעירייה, הקימו עמדות פיקוד ושליטה בשטח, תוך שימוש באמצעים מתקדמים - מצלמות ומערכת GIS לצורך מיפוי פוטנציאל הפגיעה ורדיוס הפינוי.
מנהל מערך החירום בעיריית לוד משה וינשטוק מפקח על התרגיל
מנהל אגף הביטחון ושירותי החירום בעירייה - אלי דיין: "תרחיש דליפת חומרים מסוכנים והפצתם באוויר תוך סיכון תושבים, הוא תרחיש בעל משמעויות כבדות לחיי אדם ובריאות ציבור התושבים. אי-לכך, גורמי ביטחון והצלה יחד עם אגף הביטחון בעיריית לוד קיימו תרגיל להפקת מסקנות ולקחים שישמשו חס וחלילה באירוע אמת".
חמל פיקוד של כלל הגורמים תוך שתפ פורה להצלחת התרגיל
צוות עיריית לוד בחפק העירוני שהוקם בתרגיל דליפת חומרים מסוכנים
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה


