כבוד! תושבי לוד תרמו למדינת ישראל 172,139 ימי מילואים
לוד נכנסה אל נבחרת הערים במדינת ישראל שתושביה העניקו ימי מילואים רבים לטובת ההגנה על המולדת מתחילת מלחמת 'חרבות ברזל' ביום ה-7 באוקטובר 2023, בבוקר שמחת תורה תשפ"ד, אז פתח ארגון הטרור חמאס במתקפה רצחנית על יישובי הדרום.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
בתמונה: בהצדעה למשרתים על הגנת המדינה – מתוך אתר העמותה למען משרתי המילואים
נתון זה שחשף דובר צה"ל מציג שתושבי לוד תרמו יחדיו 172,139 ימי מילואים ומאז החשיפה מספר ימי המילואים הפעיל זינק עוד ועוד, וכך נכנסה לוד לצמרת רשימת הערים עם מספר הגבוה של ימי מילואים.
ראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו ציין לאור הנתונים, כי "בלוד ישנה אוכלוסייה חזקה ואיכותית שתורמת תרומה משמעותית למען הגנת המדינה ושמירה על גבולותיה ואזרחיה. עיריית לוד מסייעת למשפחות הלוחמים והמגויסים בשלל הטבות ואירועים – ואנו מצדיעים להם על התנדבותם המסורה".
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה


