קו 19: נחנך אוטובוס חדש מנופי בן שמן לרכבת דרך מרכז לוד
תושבי שכונת נופי שמן במזרח העיר התבשרו השבוע כי קו אוטובוס חדש- קו מס' 19, נוסף לתחבורה הציבורית בשכונה ויחבר בין מרכז העיר ותחנת הרכבת אל מרכז השכונה החדשה.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
נתיב התחבורה הציבורית המהיר של לוד בסמוך לתחנת הרכבת
האוטובוס שיסע במסלול המהיר וללא פקקים על נתיב התחבורה הציבורית, ייצא כל 30 דקות לטובת הנוסעים, בין השעות 06:30 בבוקר ועד אחרון האוטובוסים בשעה 22:30 בלילה.
המסלול של קו 19 החדש בלוד
האוטובוס שיפעל במתכונת סיבובית, יחל את מסלולו על הציר הראשי בשכונת נופי בן שמן, ויעצור בדרך אל תחנת היעד האחרונה - תחנת הרכבת ברחוב יוספטל, בקניון מול היער שכעת בבנייה, בקריית בית המשפט, בכיכר קומנדו ובספרייה העירונית 'לדורות'. עם הפעלת הקו, תבוטל החלופה של קו 2א', והשירות יחזור לקו 2 המקורי.
"זהו מהלך שעמלנו עליו רבות בשיתוף פעולה עם משרד התחבורה, ותודתי הרבה להם וכן לסגני מחזיק תיק תחבורה, רפי קטשוילי שעמל להפעלת הקו", כתב ראש העיר עו"ד יאיר רביבו לתושבים. "תיהנו וסעו בו כדי שהביקוש יצדיק ההשקעה".
המודעה שבישרה את תחילתו של קו 19 לתושבי נופי בן שמן
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה


