משרד התחבורה נענה לבקשת ראש העיר לוד וישקיע מיליוני ש"ח בתגבור קווי אוטובוסים
מנכ"ל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית – עידן מועלם, שיגר מכתב לראש העיר לוד – עו"ד יאיר רביבו, בו הודיע כי לשמחתו משרד התחבורה בראשות השרה מירי רגב, אישר הוספת תקציב של מיליוני שקלים עבור תגבור קווי אוטובוסים רבים בלוד, לטובת משתמשי התחבורה הציבורית.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
הנתצ בחורף האחרון. מתגברים את קווי האוטובוסים למען תושבי לוד
בין קווי האוטובוס העירוניים והבינעירוניים שיתוגברו: 1,6,9,13,19,23,408 ומשרד התחבורה יצא לגיוס נהגים ולרכש כלי-אוטובוס חדשים לצורך הפרויקט הגדול.
"עמלנו רבות להשגת התוצאה ואני מברך את שיתוף הפעולה של העירייה ומשרד התחבורה לטובת לוד והתושבים", אמר המשנה לראש העיר ומחזיק תיק תחבורה – רפי קטשוילי.
ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו: "הבשורה הטובה הזאת מתקבלת ב"ה בדיוק בימים בהם אנו מסיימים את העבודות על הקמת והסדרת נתיב התחבורה הציבורית שחוצה את לוד – החל מכיכר החשמל ועד לצומת קניון לוד ברחוב הנשיא פינת שדרות ירושלים. תושב לוד שירצה להגיע מהר אל חפצו – יעלה על קו אוטובוס וישעט על הנתיב האדום. זו המטרה שרצינו, בזאת השקענו כספים רבים, וכעת אנו מגיעים אל היעד".
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה


