מחזקים את הקשר עם התושבים: ראש עיריית לוד נפגש עם נציגי ועדי שכונת נופי בן שמן
מפגש עבודה ממושך עם נציגי הוועדים לחיזוק שיתוף הפעולה ולקידום ענייני השכונה
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
אוה אהרונוף
אמש התקיים בלוד מפגש עבודה בהובלת ראש העיר, עו״ד יאיר רביבו, עם נציגי ועדי שכונת נופי בן שמן. המפגש, שנמשך לאורך שעות הערב, התקיים באווירה עניינית ומכבדת, ועסק במגוון נושאים הנוגעים לחיי היום־יום בשכונה ולרווחת התושבים.
במהלך המפגש עלו סוגיות שונות שעל סדר היום השכונתי, תוך שיח פתוח ושיתוף פעולה בין נציגי התושבים לבין הנהלת העירייה. ראש העיר התרשם מהמעורבות ומהמחויבות של חברי הוועדים, הפועלים בהתנדבות מלאה למען הקהילה, וציין את תרומתם המשמעותית לחיזוק המרקם החברתי בשכונה.
עוד צוין במפגש כי נציגי הוועדים מביעים הערכה לעובדי ומנהלי עיריית לוד, על זמינותם הגבוהה והליווי המקצועי הניתן לתושבים בכל עת ולכל סוגיה. בסיום המפגש העניקה העירייה ערכת משחקים לילדים, שיועדה למועדון הדיירים בבניין, כמחווה לקהילה ולחיזוק הפעילות החברתית במקום.
ראש העיר, עו״ד יאיר רביבו, אמר: "שיתוף פעולה עם ועדי השכונות הוא אבן יסוד בניהול עיר קשובה וחזקה. פגשתי תושבים מסורים וחדורי שליחות, ואנו נמשיך לעבוד יחד, בגובה העיניים, למען איכות החיים בשכונות ולמען תושבי לוד."
בעיריית לוד מציינים כי מפגשים מסוג זה יימשכו גם בהמשך, כחלק ממדיניות של הידוק הקשר עם התושבים והעמקת השיח הקהילתי.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה


