הערב ב־19:00: משחק העונה בלוד – הפועל לוד מול מחנה יהודה
תושבי לוד, הערב, משחק העונה של הפועל לוד מול המובילה. בואו לעודד. הכניסה חופשית!
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
דוד דבוש
עורך ראשי
הערב (חמישי, 19 בפברואר) בשעה 19:00 יארח אצטדיון טוטו רגב את משחק העונה המסקרן בין הפועל לוד לבין מחנה יהודה, מפגש ישיר בין המקום הראשון למקום השני בטבלה.
מדובר בהתמודדות גורלית בין שתי קבוצות שנמצאות בכושר מצוין, נהנות מקהל תומך, מסורת רבת שנים ושאיפה ברורה להעפיל ליגה. במועדון מדגישים כי לתמיכת הקהל יהיה תפקיד משמעותי בהתמודדות, וקוראים לתושבי העיר להגיע, לדחוף ולעודד לכל אורך המשחק.
הכרזה כבר הופצה ברחבי העיר וברשתות, והאווירה מחשמלת לקראת השריקה הראשונה. תושבי לוד מוזמנים להגיע בהמוניהם – הכניסה חופשית!
בהצלחה להפועל לוד!
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
בתום שנה"ל מלאה בהישגים וערכים: 29,426 תלמידי מערכת החינוך בלוד יוצאים לחופשת הקיץ
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה


