עיריית לוד מברכת את התושבים המוסלמים לרגל חג עיד אלפיטר
עם סיום חודש הרמדאן, ראש העיר מעביר מסר של כבוד, שותפות ואיחולים לחג שמח לכלל הקהילה
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
אוה אהרונוף
עם סיומו של חודש הרמדאן, תקופה של התבוננות, סובלנות ורוחניות, פונה עיריית לוד אל תושביה המוסלמים בברכת חג חמה ולבבית לרגל חג עיד אלפיטר. המסר, אשר הופץ מטעם הנהגת העיר, מבטא את רוח החיים המשותפים בלוד ואת הרצון להמשיך ולחזק את הקשרים בין כלל הקהילות בעיר.
בדבריו הדגיש יאיר רביבו את החשיבות שבכבוד הדדי, סובלנות ואחדות, במיוחד בתקופה זו, והעביר את איחוליו לחג מלא שמחה, ברכה ושלום. הברכה נשלחה מתוך הוקרה למסורת, לערכים ולתרבות של התושבים המוסלמים בעיר, ומהווה ביטוי נוסף למחויבות העירונית לחיים משותפים בהרמוניה.
“לתושבינו המוסלמים, עם סיום חודש הרמדאן, שלוחה ברכת עיד אלפיטר שמח – كل عام وأنتم بألف خير”, נמסר.
הברכה נחתמה באיחולים לביטחון, רווחה ואחווה לכלל התושבים, מתוך תקווה להמשך ימים של שקט, שיתוף פעולה וחיזוק המרקם הקהילתי בעיר לוד.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה
ראש העיר לוד יאיר רביבו חגג "בר מצווה נוספת" בגיל 50


