לקראת פסח: עיריית לוד קוראת לתושבים להוציא גרוטאות ורהיטים רק היום ומחר עד השעה 18:00
לקראת חג הפסח פרסם ראש עיריית לוד, עו״ד יאיר רביבו, הודעה מיוחדת לתושבי העיר ובה בקשה לשיתוף פעולה מצד הציבור בכל הנוגע להוצאת רהיטים וגרוטאות לרחובות, זאת נוכח תנאי מזג האוויר המאתגרים ואילוצי המלחמה שהובילו למחסור בכוח אדם.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
לקראת חג הפסח פרסם ראש עיריית לוד, עו״ד יאיר רביבו, הודעה מיוחדת לתושבי העיר ובה בקשה לשיתוף פעולה מצד הציבור בכל הנוגע להוצאת רהיטים וגרוטאות לרחובות, זאת נוכח תנאי מזג האוויר המאתגרים ואילוצי המלחמה שהובילו למחסור בכוח אדם.
בהודעה ציין רביבו כי השנה נדרשת היערכות מיוחדת לקראת החג, ועל כן התושבים מתבקשים להוציא פסולת חריגה אך ורק במהלך היום ומחר ועד השעה 18:00, כדי לאפשר לצוותי העירייה להשלים את פינוי המוקדים ברחבי העיר בזמן ולהיערך כראוי לחג
עוד הודגש כי לאחר שעה זו לא יתאפשר פינוי נוסף, והתושבים מתבקשים לאפסן רהיטים וגרוטאות בתוך שטחם הפרטי עד לאחר חג הפסח, זאת כדי לשמור על ניקיון המרחב הציבורי ולהימנע מקנסות מיותרים.
בעירייה הדגישו כי שיתוף הפעולה של התושבים חיוני להצלחת מבצע ניקיון העיר לקראת החג, וקראו לציבור להקפיד על ההנחיות לטובת חג פסח נקי, בטוח ומסודר לכלל התושבים.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה
ראש העיר לוד יאיר רביבו חגג "בר מצווה נוספת" בגיל 50


