שברי יירוט נפלו סמוך למסגד בלוד במהלך אזעקה; ללא נפגעים
במהלך האזעקה שנשמעה אתמול בלוד, נפלו שברי יירוט בסמוך למסגד בעיר, באירוע שהסתיים ללא נפגעים וללא נזק משמעותי.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
אוה אהרונוף
על פי ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, מדובר בשברי יירוט שנפלו בקרבת המקום בעקבות פעילות מערכת ההגנה האווירית. האירוע ממחיש פעם נוספת כי ירי הרקטות אינו מבחין בין יעדים שונים, צבאיים ואזרחיים כאחד, אף עלול לפגוע בסביבת בתי תפילה ומוקדים אזרחיים.
עוד נמסר כי מצלמות הביטחון העירוניות, מצלמות "האח הגדול" תיעדו את האירוע וסייעו בקבלת תמונת מצב מהירה, כחלק ממערך המצלמות העירוני הפרוס ברחבי לוד ומסייע לגורמי הביטחון והחירום בזמן אמת.
בעירייה שבים וקוראים לתושבים להישמע להנחיות פיקוד העורף ולהקפיד על כניסה למרחבים מוגנים בעת אזעקה, לשמירה על ביטחון הציבור.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה
ראש העיר לוד יאיר רביבו חגג "בר מצווה נוספת" בגיל 50

