בהנחיית ראש העיר הורחבה הצילייה בחלקה הצבאית בבית העלמין בלוד לקראת יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל
בהנחיית ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, השלימה אתמול עיריית לוד את הרחבת הצילייה בחלקה הצבאית בבית העלמין בלוד – זאת בעקבות פנייה שהתקבלה בשנה שעברה ממשפחות שכולות ומבקרים רבים.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
מערכת רמלוד נט ובאר יעקב
עם העלייה במספר הפוקדים את בית העלמין ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, העלו המבקרים צורך בהרחבת ההצללה בשעות הבוקר בטקס הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל , כאשר השמש במזרח בשיאה. ראש העיר נענה ברצון לבקשה והנחה את גורמי המקצוע בעירייה לפעול להרחבת הצילייה לכיוון מזרח, מענה שמקל משמעותית על המשפחות והמבקרים הרבים ביום הזיכרון. עובדי העירייה פעלו היום במסירות וביעילות לביצוע ההרחבה, כחלק מהיערכות העיר ליום הזיכרון ולרווחת המשפחות המגיעות להתייחד עם יקיריהן.
ראש העיר רביבו ציין: "דבר קטן, הבדל גדול. בשנה שעברה, עם העלייה במספר המבקרים בבית העלמין ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, פנו אליי מבקרים רבים וביקשו להגדיל את הצילייה לכיוון מזרח, כשהשמש בשיאה. עובדי העירייה המצוינים עשו זאת היום במסירות רבה".
יהי זכרם של חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה ברוך.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה
ראש העיר לוד יאיר רביבו חגג "בר מצווה נוספת" בגיל 50


