לוד: הערב יתקיימו שני טקסים מרכזיים באנדרטה החדשה לחללי צה"ל
עיריית לוד תציין הערב (שני) את ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה בשורת אירועים מרכזיים ומכובדים, שייערכו באנדרטה החדשה להנצחת חללי צה"ל ברחוב סן מרטין בעיר.
פורסם בתאריך: מאת:
נכתב על ידי
אוה אהרונוף
האירועים ייפתחו הערב בשעה 20:00 בעצרת הזיכרון העירונית, שתתקיים במעמד תושבים ובני משפחות שכולות. מיד לאחר מכן יתקיים מופע “שרים לזכרם”, בהשתתפות אומנים מובילים, בהם מוש בן ארי, עברי לידר, יסמין מועלם, דודי בר דוד ואמן נוסף מתחום המסתערבים.
ראש העיר, יאיר רביבו, הזמין את התושבים לקחת חלק באירועים וציין כי מדובר בטקסים “מרגשים ומכבדים את זכרם של הגיבורים”. עוד קרא לציבור להקדים ולהגיע על מנת לתפוס מקומות ישיבה.
הכניסה לאירועים חופשית.
בנוסף, מחר (שלישי) בשעה 11:00 ייערך טקס האזכרה הממלכתי בבית העלמין הצבאי בלוד, לצד טקסי זיכרון נוספים במוסדות החינוך וברחבי העיר. לאורך יום הזיכרון יישמעו צפירות ההתייחדות – הערב בשעה 20:00 ומחר בשעה 11:00.
בעירייה מדגישים כי הציבור מתבקש להישמע להנחיות הבטיחות ולעקוב אחר עדכונים במידת הצורך.
תגובות
כתבות אחרונות בחדשות לוד
לוד מובילה את ההתחדשות העירונית בישראל: אלפי דירות בביצוע, עשרות אלפים בתכנון ועתיד עירוני חדש
שלושה תלמידים מתיכון עתיד למדעים בלוד נבחרו לייצג את ישראל במחנות קיץ בקנדה
כבוד לחינוך בלוד: שתי מנהלות בתי ספר זכו ב'אות הוקרה' של נשיא המדינה
ראש העיר לוד יאיר רביבו חגג "בר מצווה נוספת" בגיל 50


