
לקראת פסח: עיריית לוד קוראת לתושבים להוציא גרוטאות ורהיטים רק היום ומחר עד השעה 18:00
לקראת חג הפסח פרסם ראש עיריית לוד, עו״ד יאיר רביבו, הודעה מיוחדת לתושבי העיר ובה בקשה לשיתוף פעולה מצד הציבור בכל הנוגע להוצאת רהיטים וגרוטאות לרחובות, זאת נוכח תנאי מזג האוויר המאתגרים ואילוצי המלחמה שהובילו למחסור בכוח אדם.








