
כ-700 מעובדי עיריית לוד וכוחות החילוץ וההצלה ערכו תרגיל חירום ענק
●ראש העיר יאיר רביבו: "ביצענו תרגיל חסר תקדים בהיקפו, אף ברמה בינלאומית, ותפקדתם כולם באופן הטוב ביותר. הסנכרון בין כלל גופי החירום והביטחון עם גורמי העירייה, הם קריטיים במקרים כאלה, לכן אני רואה חשיבות רבה בתרגול והיערכות לכל מצב בתקווה שלא נזדקק להם" ● אל"מ אודי אלבז – מפקד נפת ירקון בפיקוד העורף: "כל הכבוד לכל צוותי עיריית לוד, מצאנו כאן אנשים מקצועיים, אחראים ומסורים שתפקדו באופן יוצא מן הכלל"










