
לוד ממשיכה להיערך לשגרת חירום: פעילות הפגה לילדים והתקדמות בפתיחת מסגרות החינוך
ראש העיר יאיר רביבו עדכן את התושבים על צעדי העירייה בימי הלחימה — הפעלת פעילויות לילדי הגנים, היערכות לפתיחת החינוך המיוחד, קידום קייטנת פסח ובחינת הקלות להורים במעונות.

ראש העיר יאיר רביבו עדכן את התושבים על צעדי העירייה בימי הלחימה — הפעלת פעילויות לילדי הגנים, היערכות לפתיחת החינוך המיוחד, קידום קייטנת פסח ובחינת הקלות להורים במעונות.

באגף לשילוב חברתי ורווחה בעיריית לוד יוצאים לקראת יום השבת בקריאה לתושבים האזרחים הוותיקים בעיר, ליצור עמהם קשר טלפוני, בכדי לקבל מענה רגשי ופיזי ע"י אנשי מקצוע שיעניקו סיוע ואוזן קשבת בימים מורכבים אלו.

העיר לוד מרכינה ראש עם היוודע דבר פטירתו של יקיר העיר בני שפר ז"ל - דמות ציבורית מרכזית ואהובה, שהקדיש עשרות שנים מחייו לפעילות התנדבותית, חברתית וקהילתית למען תושבי העיר.

בעוד מערכת החינוך הארצית עדיין מושבתת בהתאם להנחיות, בעיריית לוד בחרו לפתוח מסגרות הפגה לילדי הגנים. הורים רבים בירכו על היוזמה – אך אחרים מעלים שאלות לגבי העיתוי והאחריות.

במסגרת ימי המתח הביטחוני – עיריית לוד תפעיל פעילות יומית לילדי הגנים במרחבים מוגנים, במטרה לאפשר לילדים זמן משחק ושגרה ולהורים מעט אוויר לנשימה

האירוע התרחש בשבת אחר הצהריים והסתיים ללא נפגעים למרות הסכנה הגדולה • עובדי העירייה פעלו במהירות לניקוי ותיקון הזירה • ראש העיר: “לא ינצחו אותנו כל כך מהר”

בתוך ימי הלחימה והמציאות הביטחונית המורכבת, התקיימה בלוד חתונה מרגשת במיוחד של שני חיילי צה"ל, עדי וליאב כהן, שנאלצו לבטל את חתונתם המקורית באולם אירועים בעקבות המצב הביטחוני והנחיות פיקוד העורף.

בעקבות שיגורי הטילים מאיראן לעבר ישראל, נפלו בשטח העיר לוד רסיסים וחלקי יירוט. בעיריית לוד מדגישים כי כוחות הביטחון והחירום פועלים מיידית בכל אירוע כזה ומבצעים סריקות לאיתור חלקים נוספים, וכי יש לגלות ערנות ואחריות.

בעקבות המצב הביטחוני והמשך מבצע "שאגת הארי", העביר ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, מסר מחזק לתושבי העיר והדגיש כי העירייה פועלת במתכונת חירום מלאה סביב השעון כדי להבטיח ביטחון ושירות רציף לתושבים.

בימים אלו, כאשר המציאות הביטחונית מטלטלת את שגרת החיים, עיריית לוד פועלת להעניק רגעים של שמחה, יצירה והפוגה לילדי העיר. אגף התרבות ומחלקת הצעירים בעירייה מזמינים את ילדי לוד להשתתף בפעילות מהנה במיוחד, סדנת הכנת פיצות, שתתקיים במספר מוקדים ברחבי העיר.