
העמותה לפיתוח שירותי רווחה ע"ש אלברט סיוון ז"ל, בחרה את שמעון תורג'מן ליו"ר העמותה.
האסיפה הכללית של העמותה לפיתוח שרותי רווחה (פ.ש.ר) ע"ש אלברט סיוון ז"ל, התכנסה בסוף החודש שעבר כדי לקיים בחירות חדשות בהן רק חברה ותיקה אחת לא נבחרה שוב כחברת הנהלה, מדובר בשרה אלפסי ששירתה שנים רבות בהנהלת העמותה. שני חברים חדשים הצטרפו להנהלה, שרה אריש, לשעבר עובדת עיריית לוד, ואילן חזן עובד אל-על וחבר בארגון "רוטרי" בלוד. החברים הוותיקים שנבחרו גם הם, שמעון תורג'מן, אביבה ראובנס, אילנה (רביד) אשכנזי, מוטי מורד וג'אק שיטרית. ברכה שלזינגר ממשיכה לשמש כמנכ"לית העמותה ביד רמה ובזרוע נטויה, בעזרת צוות עובדים ועובדות שעושים עבודת קודש בלוד ובמרכז הארץ.










