
אתמול היה כ"ב אב - 4 שנים להירצחה של רנה שנרב הי"ד
סיון רהב מאיר ביקרה במעיין נוב בצפון, ונתקלה ב"פק"ל רנה": "ואז ליד המחברת ראיתי את ההסבר שכתבה המשפחה של רִנה, וגיליתי שזהו בדיוק היום שבו היא נרצחה, כ"ב אב. ארבע שנים." הדברים פורסמו היום ב"סרוגים" ע"י סיון רהב מאיר.(ללא התמונות).










