
ארז ביטון: "השנים שלפני העיוורון היו בשבילי אוצר של אור!"
מחר, יום שישי, יתפרסם ראיון מיוחד עם המשורר ארז ביטון לרגל שבוע הספר העברי. כשאמנון לורד שואל אותו אם "תפרים", ספרו האחרון, הוא משהו שהתבשל הרבה שנים, או שבשלב מסוים הוא החליט להוציא הכל מתוך העורק הראשי של עצמו, הוא עונה: "'תפרים' הוא סוג של אבל אישי על מה שהייתי עד גיל 10 וחצי, אז נפצעתי באורח קשה. התעוורתי ונקטעה ידי השמאלית בפיצוץ של רימון שהושלך ברחובות לוד. הראיון כולו, כאמור יתפרסם מחר ב"ישראל היום".










