
יאיר רביבו: "לוד חגגה בגדול עצמאות 75 למדינה ולעיר המדהימה שלנו על הבמה הכי שמחה והכי שווה בארץ"
"לוד חגגה בגדול עצמאות 75 למדינה ולעיר המדהימה שלנו. שוב הוכחנו שיש לנו את הבמה הכי שמחה והכי שווה בארץ", אמר ראש העיר והוסיף, "כמה גאוות יחידה מקומית שלכם תושבי העיר שהגעתם בהמוניכם, איזו הפקת ענק מדהימה ואיזו שמחה אדירה עם האומנים המובילים בארץ"









