
לוד ממשיכה ללחוץ על דוושת הפיתוח התחבורתי: פגישה חשובה עם מנכ"ל משרד התחבורה
פגישה משמעותית התקיימה בלשכת מנכ"ל משרד התחבורה, משה בן זקן, בהשתתפות ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, מחזיק תיק התחבורה והמשנה לראש העיר, רפי קטאשוילי, סגנית ראש העיר, אלוירה קוליחמן, מנכ"ל העירייה, אהרון אטיאס, מנכ"לית כלכלית לוד, שירן בוקרה ג'רבי, סמנכ"ל הסכם הגג בחכ"ל, מושיק שיינברג, ונציג אגף ההנדסה בעירייה, שמוליק סלונצקי.










