
עיריית לוד, זכתה במענק של 1,069,020 ש״ח ממשרד האנרגיה והתשתיות
המענק מיועד לטובת פרויקטים של התייעלות באנרגיה, מתקני אגירה, הגברת הביטחון האנרגטי ועוד. פרויקטים אלו יאפשרו לתושבי העיר לצרוך חשמל בשעות חרום, ויחסכו בהוצאות האנרגיה עבור העירייה והתושבים.










