
הצגת משילות: 18 מבנים בלתי חוקיים קיבלו צווי הריסה בשנת 2025 בלוד ונהרסו
האגף לרישוי ופיקוח על הבנייה בעיריית לוד מפרסם לקראת סוף שנת 2025, כי במהלך השנה החולפת נחתמו 18 צוותי הריסה מנהליים לתושבי לוד, בגין עבירות על בנייה בלתי חוקית.

האגף לרישוי ופיקוח על הבנייה בעיריית לוד מפרסם לקראת סוף שנת 2025, כי במהלך השנה החולפת נחתמו 18 צוותי הריסה מנהליים לתושבי לוד, בגין עבירות על בנייה בלתי חוקית.

ראש העיר לוד, עו"ד יאיר רביבו, התארח אמש (רביעי, 24.12.25) בתכנית היוקרתית "אינטימי" עם רפי רשף בערוץ 12, ונכנס למועדון מכובד במיוחד, כזה שראשי ערים מעטים בלבד זכו להיות חלק ממנו. בעשור של שידורי התכנית, התראיינו בה עד כה רק שלושה ראשי ערים בישראל, ואתמול הצטרף אליהם רביבו, שמציב את לוד ואת הנהגתה בקדמת הבמה הציבורית והתקשורתית, ומציג את סיפור השינוי הגדול של העיר.

במהלך שנת 2025 החלו להיבנות במדינת ישראל 80,000 דירות חדשות כאשר מתוכם 7,516 דירות רק בתוך לוד, כך עפ"י הפרסום שחשפה בסוף השבוע האחרון 'הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה'.

בשורה לתושבים: עיריית לוד הצטרפה אל הרשויות המקומית הבודדות בישראל, אשר השיקו תהליכי עבודה מקוונים במסגרת תהליכי העבודה של מחלקת הפיקוח על הבניה. מעתה, תהליך אישור תחילת עבודות ותהליך מתן תעודת גמר - הינם תהליכים מקוונים באופן מלא.

עשרות משפחות וילדים השתתפו באירוע קהילתי חגיגי שבלט ברוח של חיבור, ערבות הדדית וצמיחה משותפת

תיכון דרכא בלוד ממשיך זו השנה השנייה להפעיל את "כיתת האזרחים הוותיקים" – מיזם מרגש וחדשני המחבר בין בני נוער לבין אזרחים ותיקים בעיר, ויוצר חוויה חינוכית ייחודית לשני הצדדים.

העיר לוד ממשיכה לחזק את מערך הביטחון העירוני בצעד משמעותי נוסף: פרויקט מפת"ח - מיזם מגורים ייחודי לשוטרי מחוז מרכז, יוצא לדרך וימקם עשרות שוטרים בלב הרובע הבינלאומי החדש של העיר.

עשרות משפחות שכולות תושבות לוד השתתפו באירוע הדלקת נר חנוכה שנערך השבוע בסניף יד לבנים בעיר. הטקס התקיים בנוכחות יו״ר הסניף רחמים פרטוק, בני משפחות הנופלים ואורחים נוספים, והיה טעון ברגש, בכאב ובתחושת אחדות עמוקה.

כ-30 תלמידות ותלמידי תיכון דרכא גני אביב בלוד יצאו יחד עם מנהלת בית הספר ליטל לוי, למסע אל הלב והנשמה - בפולין האירופאית הספוגה בדם יהודי, שנשפך ברחובותיה בשנות השואה האיומה.

לכבוד יום המוגבלות הבינלאומי המצוין היום, האגף לשילוב חברתי בעיריית לוד השיק שתי קבוצות ייחודיות למיומנויות חברתיות, המיועדת לילדים על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, הלומדים בכיתות א'–ד'.