יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות לוד ברמלוד נט

חדשות לוד

לודקיישן, זה כל הסיפור - חדשות לוד ברמלוד נט

לודקיישן, זה כל הסיפור

ראש העיר, עו"ד יאיר רביבו, בריאיון חגיגי לראש השנה תשפ"ה, מתאר את תנופת הפיתוח בלוד, הנמשכת גם בימי המלחמה, תוך שמירה על שגרת העשייה והתחדשות העיר. עם פרויקטים רבים בקנה, לוד ממשיכה לשנות את פניה ולהפוך לאחת הערים המרכזיות והמבוקשות בישראל, הן במגורים והן בתעסוקה. עשרות אלפי יח"ד בשכונות חדשות ובהתחדשות עירונית, פארק אקולוגי גדול, וחזון עם מגרש גולף בשטח של 1,200 דונם, ארנה עם 20 אלף מקומות ישיבה, ואפילו רכבת עילית ותחתית (מטרו) שתחצה את העיר. לוד בעשור הבא לא מתביישת להציב יעד של 200 אלף תושבים.

שירן בוקרה - ג'רבי נבחרה פה אחד לתפקיד מנכ"לית כלכלית לוד - חדשות לוד ברמלוד נט

שירן בוקרה - ג'רבי נבחרה פה אחד לתפקיד מנכ"לית כלכלית לוד

דירקטוריון החברה הכלכלית אישר פה אחד את המלצת ועדת האיתור * ראש העיר יאיר רביבו: "אני מברך את שירן על בחירתה הרשמית לתפקיד החשוב ומאחל לה הצלחה רבה באתגרים הרבים. שירן היא מנהלת משימתית, נחושה ובעלת ניסיון רב, וכבר בחצי השנה האחרונה שבה שימשה כממלאת מקום מנכ"ל כלכלית, הובילה תהליכים משמעותיים"

קורס ראשוני בישראל: גמלאים מובילים שינוי בתחום טיפוח הבניין וסביבת מגוריהם בלוד - חדשות לוד ברמלוד נט

קורס ראשוני בישראל: גמלאים מובילים שינוי בתחום טיפוח הבניין וסביבת מגוריהם בלוד

האגף לשילוב חברתי בעיריית לוד השיק קורס ראשוני וייחודי בארץ, עבור גמלאי/יות המתגוררים בלוד. במסגרת הקורס ילמדו הגמלאים על מנהיגות, יוזמה, הובלה, יצירת תוכן במרחב הציבורי בו הם מתגוררים וכן צירוף שותפים נוספים – אזרחיות ואזרחים וותיקים לשיתופי פעולה. לצד זאת הם יהיו מובילי טיפוח הבניין וסביבת המגורים הפיזית והקהילתית שבה הם מתגוררים.      

תלמידה מלוד נבחרה מתוך 340,000 פעילים בישראל וזכתה באות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין - חדשות לוד ברמלוד נט

תלמידה מלוד נבחרה מתוך 340,000 פעילים בישראל וזכתה באות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין

בטקס חגיגי שנערך במשרד החינוך בירושלים, במעמד שר החינוך, יואב קיש, מנכ"ל המשרד, מאיר שמעוני והדוקטור צביה ריבן, אמו של אלעד זכרונו לברכה, הוענק פרס אות שר החינוך לנוער מתנדב מצטיין ע"ש אלעד ריבן ז"ל ל-11 תלמידים ותלמידות שנבחרו מתוך כ- 340,000 תלמידים ותלמידות הפעילים בתכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית".

בטקס מרגש נחנך ״מרכז יום טיפולי -סיעודי" במרכז "אורים" לוד - חדשות לוד ברמלוד נט

בטקס מרגש נחנך ״מרכז יום טיפולי -סיעודי" במרכז "אורים" לוד

טקס מרגש לחנוכת הבניין החדש והמפואר של "מרכז יום טיפולי-סיעודי" נערך במרכז אורים בלוד המוקדש לאנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית מגיל 21 ומעלה. האירוע נערך בחצר המרכז בהשתתפות בני משפחות החניכים, מתנדבים ואורחים מכובדים, בשיתוף פעולה עם התומכים - עיריית לוד, המוסד לביטוח לאומי, משרד הרווחה וקרן שלם.

ההתראות של ראש העיר לוד למערכת הביטחון בישראל על "פיגוע טרור פלילי" ופגיעה בחפים משפע - התממשו ברמלה - חדשות לוד ברמלוד נט

ההתראות של ראש העיר לוד למערכת הביטחון בישראל על "פיגוע טרור פלילי" ופגיעה בחפים משפע - התממשו ברמלה

יאיר רביבו: " יש מקרים בהם מעצבן להיות צודק... חובת המדינה לדאוג ולהיזהר מאויב, גם מבית! פיגוע התופת הפלילי במרכז רמלה שבוצע בעזרת רימון צה"לי תקני, הוא טרור של ממש שהביא לרציחתם של ארבעה חפים מפשע בהם שני ילדים"