
לוד פותחת שנה טובה ברוח של אחדות וצמיחה
בריאיון חגיגי לראש השנה, ראש העיר עו"ד יאיר רביבו מסכם עוד שנה טובה של עשייה, מצביע על הישגים מרשימים ומשרטט עתיד מלא תקווה לעיר לוד: "כמו תפוח בדבש, אנו מבקשים להמתיק עוד ועוד את איכות חייהם של תושבי העיר, ובו בזמן להכפיל זכויות והישגים כרימון, בתפילה להשבת החטופים ולשלומם של חיילי צה"ל"










