
"שומרים על בית נקי ובטוח": עיריית לוד יצאה למבצע אכיפה נרחב
רגע לפני סיום שנת תשפ"ה וכניסתם של חגי תשרי, בעיריית לוד מסירים את הכפפות כנגד עברייני החוק ומפרי הסדר והביטחון במרחב הציבורי, ובהוראת ראש העיר – עו"ד יאיר רביבו יוצאים למבצע "שומרים על בית נקי ובטוח", כאשר את המבצע כולו מוביל מנכ"ל העירייה – אהרון אטיאס באמצעות 'חמ"ל אכיפה' שהוקם בעירייה.










