
פתיחת שנת הלימודים תשפ"ו בלוד בסימן זהירות בדרכים ובטיחות התלמידים לפני הכול
לקראת החזרה ללימודים, השלימה עיריית לוד בימים האחרונים עבודות לשיפור הבטיחות בדרכים. מחלקת כבישים בניהול חיים דבורה תחת אגף התפעול בעירייה פעל בשבועיים האחרונים לצביעת כבישים ומעברי חציה, סימון חניות וסימוני בטיחות ברחבי העיר – במטרה להבטיח נסיעה וחצייה בטוחה לכל משתמשי הדרך, ובעיקר עבור אלפי התלמידים שיחלו את שנת הלימודים החדשה.










