
השחתה חמורה בלוד: ונדליזם במתנ"ס לזרוס ונזק לרכוש בעשרות אלפי שקלים
● עיריית לוד והמשטרה פתחו במבצע לאיתור האחראים לאירוע ההרס במרכז הפנאי העירוני ● ראש העיר יאיר רביבו: "מי שפוגע במתנ"ס – פוגע בילדים ובקהילה כולה. זו חציית קו אדום לא נעבור על כך בשתיקה" ● המשטרה: "נמצה את הדין במלוא החומרה".









