
היום לראשונה ייפתח נתיב התחבורה הציבורית הראשון בלוד
היום ה-15 באוגוסט 2025 ייפתח לראשונה נתיב תחבורה הציבורית הראשון בלוד, לאחר עבודה רבה ומורכבת בשיתוף פעולה של גורמים רבים, כאשר הקו שייחנך הינו – מגשר כביש 44 בצומת חברת חשמל ועד לצומת בן חקון (בסמוך לתחנת הרכבת החדשה).










