
לוד מנציחה את נופליה: האנדרטה העירונית תיחנך מחדש בשכונת לוד הצעירה
בעיצומו של המבצע ההיסטורי “עם כלביא” ולצד גבורת הלוחמים, עיריית לוד פועלת לשימור הזיכרון והנצחת גיבורי העיר שנפלו במערכות ישראל. האנדרטה, שעברה שיקום והנגשה, תיחנך בקרוב ברחוב הציונות.










