
לוד זינקה למקום ה-2 בין הערים המובילות בתכנון להתחדשות עירונית
לוד שוב נמצאת בצמרת רשימת ההתחדשות העירונית בישראל בשנת 2024, כך עפ"י דיווח מדו"ח נתונים של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

לוד שוב נמצאת בצמרת רשימת ההתחדשות העירונית בישראל בשנת 2024, כך עפ"י דיווח מדו"ח נתונים של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

הרב יעקב גלויברמן, יו”ר עמותת “יד ביד”, ידוע בפועלו המתמשך למען משפחות נזקקות, ניצולי שואה, קשישים ונפגעי החברה. אך השבוע, ביום השואה הבינלאומי, הרב גלויברמן פעל למען מטרה אחרת – זיכרון.

ראש עיריית לוד יאיר רביבו השתתף במסע זיכרון לפולין לרגל יום השואה, יחד עם סגניתו אלוירה קוליחמן. במסגרת המשלחת הממשלתית פקד את מחנות ההשמדה אושוויץ ובירקנאו, ייקח חלק בצעדת החיים – לזכר הנספים ולמען הבטחת ההמשכיות: "לעולם לא עוד"!

Notice of Water Shut Off Уведомление о временном прекращении водоснабжения إعلان عن إنقطاع المياه

מועצת אזרחים וותיקים שפועלת מטעם MUNI100 בהובלת המחלקה לאזרחים וותיקים באגף לשילוב חברתי ורווחה בעיריית לוד, התכנסה כבכל חודש, כדי לדון בפרויקטים המתחדשים שהמועצה לקחה על עצמה לקדם ולהוביל בתחום האזרחים הוותיקים לכלל האוכלוסיות והתרבויות בעיר.

פגישת עבודה התקיימה בלשכת סגן ראש העיר לוד ומחזיק תיק החינוך - בני סיתאלכיל, לקראת פתיחת מקום חדש של תנועת בית"ר בלוד, בהשתתפות בכירי תנועת בית"ר והנוער הלאומי, יחד עם מנהלת מחלקת הנוער בעיריית לוד - שני סמדג'ה ורכז תחום המנהיגות במחלקת הנוער בעירייה.

כמיטב המסורת, מיד עם צאת חג הפסח, התקיימה בלוד חגיגת מימונה ססגונית ומרוממת רוח, שהחלה באירוע עירוני מרגש בשדרות ירושלים והמשיכה לחגיגה המסורתית בבית משפחת רביבו, הוריו של ראש העיר, אסתר ויעקב הי”ו, שפתחו את דלתותיהם ברוחב לב לכל דורש.

בשבוע שעבר נערך אירוע חגיגי לציון פתיחתו של בית המרקחת החדש במרפאת חב"ד לוד של כללית במעמד ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו, מנהלת מחוז מרכז פטריסיה צימרמן, מנהל מגזר חרדי מחוז מרכז – אבי וויס ונציג קשרי קהילה – שמוליק בורקיס, חברי הנהלת המחוז והצוותים הרפואיים.

במועדון הנוער השכונתי "איינשטיין 10" של מחלקת הנוער, הפועל כמרכז שוקק של פעילויות חיוביות ומהנות, מתקיים מדי ערב מגוון רחב של מפגשים וקבוצות. בין שלל הפעילויות ניתן למצוא ערבי גיבוש וכיף, הרצאות וסדנאות מעשירות, פעילויות שוברות שגרה וקבוצות נוער מגוונות כגון קבוצת נערות, קבוצת ספורט אתגרי וגולת הכותרת – קבוצת הכושר הקרבי!

במסגרת מיזם של אגף החינוך בעיריית לוד לקראת חג הפסח תשפ"ה-2025, התקיימו סדנאות אפיית מצות בבתי הספר ברחבי העיר, לרבות במוסדות של החינוך המיוחד, בהן התלמידים נהנו מהמחשה, הכנה, ותוצרים של המצה.