
גינת מועדונית "רעות" בלוד שודרגה לזכרו של סמ"ר עידו שמיח הי"ד
אירוע מרגש התקיים השבוע במועדונית "רעות" לילדי חינוך ורווחה בלוד, טקס לזכרו של החייל סמ"ר עידו שמיח הי"ד, שנפל במלחמת חרבות ברזל בעזה. במסגרת האירוע, הגיעה משפחתו של עידו לשתול עץ בגינת המועדונית - כסמל להמשכיות, חיים וזיכרון.










