
סוף לסאגת האנטנה הסלולרית בגני איילון: בית המשפט צידד בעמדת עיריית לוד – התושבים ביטלו את התביעה
עיריית לוד ניצחה בתביעה שהגישו נגדה קבוצת תושבים המתגוררים בשכונת גני איילון החרדית בלוד, לאחר שהעירייה ו'כלכלית לוד' הציבו בשכונה תורן לשיפור הקליטה הסלולרית. הצבת התורן עוררה סאגה ציבורית וזאת בשל החשש מקרינה מוגברת.









