
תלמידי בית ספר נטעים מלוד הוזמנו לבית נשיא המדינה והציגו את תערוכת "מבט פנימה" שייצרו
תלמידי בית הספר ״נטעים״ בלוד הוזמנו אל בית נשיא המדינה – יצחק (בוז'י) הרצוג בירושלים, בכדי להציג בפני האזרח מספר 1 את התערוכה המרגשת "מבט פנימה", שמעלה את תחושותיהם ואת חוויותיהם האישיות בעקבות מלחמת "חרבות ברזל".









