
שר התקשורת חנך אתר סלולרי בעיר לוד: ״תשתיות תקשורת מתקדמות הן מצרך חיוני וגשר אל העתיד״
שדרוג תשתיות התקשורת הסלולארית ממשיך - שר התקשורת, ד״ר שלמה קרעי, וראש עיריית לוד, יאיר רביבו, חנכו היום (ב׳) תורן סלולרי חדש בשכונת גני איילון בעיר, כחלק ממהפכת הסלולר שמשרד התקשורת מקדם.









