
הראשונה במשילות: עיריית לוד במבצע יצירתי למלחמה בדירות הלא חוקיות
בפיקוח העירוני של עיריית לוד החלו להילחם באופן יצירתי בתופעה של שימוש לא חוקי בדירות מגורים - הן בדרך של פיצול הדירה למספר יחידות משנה ובכך מעמיסים על התשתיות של המים, הביוב, האשפה, החנייה ועוד, ובזה גורמים לפגיעה באיכות החיים של יתר הדיירים בבניין, והן בשימוש לא חוקי בדירות למטרות הנוגדות את החוק.המבצע שהחל השבוע, מהווה חלק מהמאבק להגברת המשילות בלוד, זאת לנוכח היעדר מענה מתאים מרשויות האכיפה בישראל בשל סדרי עדיפויות אחרים.










