
על רקע אתגרי התקופה - עיריית לוד השתתפה ביום ?R U OK לעידוד התעניינות אמיתית ושיח בנושא בריאות הנפש
על רקע אתגרי התקופה, עיריית לוד השתתפה ביום ?R U OK השלישי בישראל - יום להגברת המודעות לבריאות הנפש אותו מוביל אנוש – הארגון המוביל בישראל לקידום בריאות ורווחה נפשית. במסגרת שיתוף הפעולה לקחה העירייה חלק בקמפיין דיגיטל ובניין העירייה הואר בצהוב. מטרת הקמפיין - קריאה לציבור לראות את האנשים סביבנו ולהתעניין בהם באמת.










