
חידון מורשת העיר לוד נערך בסימן 'לוד מצדיעה לצה"ל'
לאחר 4 שנים של הפסקה – התקיים ביום שישי האחרון חידון מורשת העיר לוד בהיכל התרבות העירוני, בו השתתפו נציגי כיתות ו' מבתי הספר מעפילים, לוי אשכול, נועם המאירי, ספיר, רמב"ם, הראל, גני יער ונועם נריה, לחידון השנתי והמיוחד שלווה ע"י השחקן אייל ניידורף.










