
ראש העיר לוד הרכיב קואליציה – השבעת המועצה החדשה ב-19 למרץ בבית העירייה
לקראת שבת קודש, הודיע ראש העיר לוד עו"ד יאיר רביבו כי "עלה בידי" להרכיב קואליציה יציבה, לאחר שסיכם עקרונית עם 3 הסיעות הגדולות שהן מצטרפות לסיעת הליכוד בראשותו ויכהנו בקואליציה. אנו בישומון "רמלודנט באר יעקב" פרסמנו זאת, וכעת מעדכנים את הידיעה בהרחבה ומתי ייערך טקס השבעת חברי המועצה החדשים










