יום חמישי, 24 באוקטובר 2024, כ"ב תשרי ה' תשפ"ה
לפרסום חייגו: 08-9255158

חדשות שדות דן ברמלוד נט

חדשות עמק לוד, דן

אושר תקציב מועצת המועצה ותכניות העבודה לשנת הכספים 2024 בשדות דן

מליאת מועצת שדות דן, אישרה בסוף השבוע האחרון את תקציב המועצה ואיתו תכניות העבודה לשנת הכספים 2024. 

פורסם בתאריך:    מאת:


נכתב על ידי

מערכת רמלוד נט ובאר יעקב

מליאת מועצת שדות דן, אישרהבסוף השבוע האחרון את תקציב המועצה ואיתו תכניות העבודה לשנת הכספים 2024.  תקציב המועצה לשנה זו יעמוד על סך של 157 מיליון ש"ח. 
מדובר בעלייה של 31 מיליון שקלים במהלך חמש השנים האחרונות, צמיחה של כ 25% בפעילות המועצה  המעידה על יותר פעולות חינוך, תרבות, קהילה, תשתיות ועוד. תכניות העבודה לשנה הקרובה נסקרו בפניי חבריי המליאה, על ידי מנהלי האגפים והם נחשפו לעומק עבודת המועצה במחלקות השונות ובשלל תוכניות רחבות, מאתגרות ומפורטות, הכוללות את כלל שכבות האוכלוסייה ובכל הגילאים. 


במסגרת תוכניות הפיתוח לשנים הקרובות, תעמיד המועצה תקציב חסר תקדים של 10 מיליון ₪ לפרויקטים. מיליון ₪ לכל יישוב ושני מיליון ש"ח לכפר חב"ד, במהלך  קדנציה אחת בעבור פרוייקט עליו יוחלט בשיתוף עם הוועד המקומי ותחת העקרונות של מנהיגות ואחריות משותפת עם הוועדים, תכנון מוקדם ברמת הקהילה ביישוב ולטווח ארוך תוך מיקוד בפרויקט משמעותי וכן שיתוף פעולה עם וועד האגודה למיזמים קהילתיים. כמו כן , המועצה תמשיך בהקמת מוסדות חינוך וציבור כמו בתי ספר, מועדוני גמלאים ונוער, גני ילדים, מעונות יום ועוד.ראש המועצה


ראש מועצת שדות דן - דוד יפרח: אני משוכנע שהתקציב מביא לידי ביטוי את  התנופה בה נמצאת המועצה בשנים האחרונות ובכל התחומים בהם היא עוסקת. שיהיה לנו בהצלחה"

 

תגובות

captcha
הקלד את המספרים שאתה רואה בתמונה: